2011. január 12., szerda


Most is az történt, ami általában: elkészül az első valami és már azon gondolkodom, mit lehetne még változtatni színben, formában a következőkön. Így született ez a három kis erszény is. A sárgánál és a türkiznél gyapjú fonatot helyeztem díszítésként a lehajtós részre, amit simán ránemezeltem az alapra. Lehet látni, hogy a sárga erszénynél vékonykább volt a fonat, mint a türkiznél. Mind a kettőnek más a textúrája. Amikor már készen voltak, akkor találtam ki a záródást, mert nem akartam a szokásos golyóbissal megoldani. Két jó hosszú zsinórt nemezeltem. A felső számára egy pici, kb. fél centis lyukat vágtam az anyagba, az alsó pántot pedig megcsomóztam és néhány öltéssel rögzítettem. A csomó maga is megfogja a felső zsinórt, de ha az erszény jobban ki van tömve - és ez az ideális állapot :)  - akkor a csomó lábacskáit is át lehet emelni a stabilabb rögzítés érdekében.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése