2011. január 17., hétfő



Az előző erszények után felbátorodtam és nekiláttam az itt látható táskának, amit annyira  szórakoztató volt készíteni, hogy remélem még több is követ majd. Ez azért is jó lenne, mert hátha egyszer elkészítem a magam számára álmaim táskáját :)

Nemezeltem a belsejébe egy kis belső zsebet is (sikerült!). Hat réteg gyapjúból raktam ki, három sötétkék van belül, három égőpiros kívül. A legfelső pirosra nagyon vékony bordó hártyákat tettem, a piros tolakodását enyhíteni. A végeredményt a fotó sajnos nem adja vissza, mert a valóságban valami gyönyörű borvörös szín született, leheletnyi lilás beütéssel. Ez utóbbit az alapos gyúrás hatására előbújó sötétkék gyapjúszálak okozzák. A táska pántja akkora, hogy szépen vállra vehető.

2 megjegyzés:

  1. Szinte érzem az örömet, ami az alkotás kísérője.
    Gratulálok, a sok szép munkádhoz

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Éva, tényleg jó volt csinálni!

    VálaszTörlés