2011. június 4., szombat

Itt van a következő kicsikém:


és egy részlete:


Kb. 27-28-as lehet, ki tudja?
Bár ezt is kaptafán csináltam és vékony gumitalppal láttam el, de a méret kissé bizonytalan. (Valakinek hordania kéne.)
A virágot előnemezből vágtam ki és belenemezeltem az anyagba, a végén pedig láncöltéssel díszítettem. A két levélszerűség külön van ráapplikálva. A leveleket varrtam és a varrás helyét pár szem üveggyönggyel tüntettem el.
Már elkészült végre egy rám való méretű mamusz is, alig várom, hogy nyűhessem - még szárad. Előljáróban annyit, hogy a mamuszkészítés mazochistáknak való :)

2 megjegyzés:

  1. Nemezelés alatt mindig utolér az az érzés, hogy na ebből sem lesz semmi, nem áll össze....az eszemmel pedig tudom, hogy nem így van...
    Vidám mamuszt készítettél.

    A hímzésről-nemezről itt szoktam bámészkodni...
    dogdaisychains.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Hú, köszönöm az ötletet. De a sütik se rosszak!

    VálaszTörlés