2010. november 19., péntek


A vásár előtti utolsó nekibuzdulásként készítettem néhány kitűzőt. Először ki kellett kísérletezni papírhajtogatással, hogy nagyjából milyen a kála "szabásmintája". Két különböző méretet csináltam, a kicsi virágfeje kb. 5 cm, a nagyé 9-10. Az összeállításnál megpróbáltam a hímzőfonallal összevarrni, de nem találtam szépnek azt, ami a hátulján látható volt. Igaz, a kitűző alap is csak varrva van, de az lényegesen kevesebb öltés. Aztán jött a hobbi boltban kapható ékszer ragasztó. A neten nagyon sok gyönyörű virág van, fogalmam sincs, hogy állítják össze, biztos titok (vagy lehet, hogy ragasztják?). Az viszont nem titok, hogy a beragasztózás után vastagon körbetekertem papírzsebkendővel, ruhacsipesszel összefogattam és így maradt egy éjszakán át. Ja, és úgy szárítottam a nedves nemezt, hogy a kívánt hajlításokat gombostűvel fogattam meg.

2 megjegyzés: